Nejra Latić – Hulusić oglasila se na društvenim mrežama zbog neugosnosti koju je doživjela na Panonskim jezerima (Panonika) u Tuzli.
Tim povodom, na našu adresu Source.ba je stiglo saopćenje za javnost Panonike, a koje prenosimo u cjelosti:
Prema vidno istaknutom izvodu iz Pravilnika o kućnom redu o propisanoj opremi za kupanje gostiju Panonike na sve tri ulazne kapije, nije dozvoljeno kupanje u odjeći ili kupaćoj opremi koja nije u skladu sa propisanom. Taj Pravilnik o kućnom redu u ovom obliku egzistira od 2009. godine, pravilo o kupaćoj opremi se primjenjuje od 2003. godine, i jako je dobro poznato svim zaposlenicima Panonike (ovog ljeta 160 radnika) a posebno uposlenicima spasilačko-redarske službe i uposlenicima na prodaji ulaznica ( 46 uposlenika) koji daju informacije gostima o kućnom redu a posebno o kupaćoj opremi koja se može koristiti prilikom boravka na Panonici. Gospođa N.H. ne govori istinu kada kaže da je od službenih lica dobila informaciju da je od ove godine dozvoljeno kupanje u odjeći koja potpuno pokriva cijelo tijelo (burkini) jer to jednostavno nije tačno i da joj to niko nije mogao reći, što je i utvrđeno razgovorom sa uposlenicima koji su danas radili na ulaznim kapijama.
Radi se o svjesnoj provokaciji gospođe N.H. koja još od ranije neće da prihvati naša pravila i propise koji regulišu i tu oblast, poredeći kompleks Panonike sa otvorenim vodama mora, jezera i rijeka ili bazena u hotelima visoke kategorije i čak svjesno prebacujući današnji događaj na politički problem. Uvođenje mjera propisane odjeće za kupanje je isključivo iz higijenskih razloga i zbog činjenice da Panonska jezera nisu protočne prirodne vode kao i činjenice da je na kompleksu Panonskih jezera velika koncentracija kupača. Postupak redara koji je zviždanjem pištaljkom upozorio gospođu N.H. da krši pravila kućnog reda jer je ušla u vodu drugog jezera u kupaćoj opremi koja u potpunosti pokriva tijelo i glavu, standardni je postupak upozorenja na kršenje pravila kućnog reda koji se primjenjuje i u drugim slučajevima (korištenje lopti, vodenih pomagala, skakanju u vodu, uznemiravanje drugih gostiju itd.). Nakon izlaska iz vode i razgovora gospođe N.H. sa šefom smjene spasilačko-redarske službe A.M., ona se sa svojim mužem uputila u Upravu Panonike gdje je ponovo zatražila objašnjenje. Nezadovoljna, ona nije željela nastaviti boravak na kompleksu i zatražila je povrat novca za kupljenu kartu, što je i učinjeno, nakon čega je napustila kompleks Panonike.
Napominjemo da je na kompleksu Panonskih jezera od početka sezone 1.juna 2021.godine zabilježeno preko 170.000 posjeta i da nismo imali niti jedan incident ovog tipa, jer se gosti prije dolaska na Panoniku informišu o našem kućnom redu preko naše web stranice www.panonika.ba ili preko naših stranica na društvenim mrežama, gdje redovno i pravovremeno odgovaramo na upite o primjeni pravila o kupaćoj opremi”, stoji u saopćenju JKP Pannonica doo Tuzla.
Izvor: Source. ba